familjeniingenstans

Alla inlägg den 25 mars 2014

Av Mikaela - 25 mars 2014 12:11

Jag gillar rosa och det gör Iris också. Därför målar vi just nu om hennes klossvagn i mer Irispasslig färg, vitt och olika nyanser av just rosa. Det tar lite tid men jag hoppas bli klar i veckan. Är man prinsessa så är man! Får se vad vi ska Irisfixa sen. Kanske vårt röda hus skulle göra sig bättre i rosa?

Av Mikaela - 25 mars 2014 10:08

Jag har likt en detektiv försökt reda i dotterns beteende och humör de senaste veckorna. Hon har inte velat sova och inte heller äta. Åh, tänder! Precis så tänker alla småbarnsföräldrar och även jag. Därför har jag(mot bättre vetande, rotat, pillat och tittat i munnen men ingenting har jag hittat. Men så idag när jag i sedvanlig rutin pillar in ett finger mellan dotterns hoppressade läppar så kände jag taggen! Nu är tand nummer tre igenom. Den gör de två framtänderna nere sällskap på vänster sida. Mina bröst är tacksamma sålänge tänderna håller sig nere. Misstänker att det kommer göra betydligt mer ont om hon kan bita med tänder från två håll... Aj!

Vid amningen tittar jag på olika tv-serier och har nu slut på idéer. Har någon av er tips på bra serier?

Dagens Iris!

Tröja från Blueseven
Linnebody från H&M
Byxa från Blueseven

Ovido - Quiz & Flashcards