familjeniingenstans

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Mikaela - 3 mars 2014 09:58

Iris och jag började dagen med att göra matpuréer till veckan. Det har äntligen lossnat lite med maten, vilket är skönt. Nu äter hon cirka två muffinsformar två gånger om dagen. Skönt att slippa se henne ledsen när hon ska äta. Dagens puréer var med potatis, grönsaker, lax och kyckling. Gott!

Idag ska Iris och jag till sjukhuset. Jag har haft problem med cellförändringar som inte vill ge med sig och blödningar sedan i höstas och nu ska jag dit igen för undersökning. Jag hoppas att det blir bra snart för jag blir så trött av mina låga järnvärden. Så nu håller jag tummarna för att Iris ska sova när vi är på sjukhuset. Det är lagom obekvämt att vara på gyn, utan att ha en skrikande bebis bredvid. Jag vill inte behöva sitta med benen i vädret och samtidigt tjuta tittut mot Grodan, det känns alltför dråpligt.


Dagens Iris

Klänning från Newbie
Body från H&M
Strumpbyxor från Noanoa
Hårband från H&M

Ovido - Quiz & Flashcards