familjeniingenstans

Alla inlägg den 2 mars 2014

Av Mikaela - 2 mars 2014 11:28

Jag såg på andra chansen igår. Jag tycker att det var det mest spännande hittills. Jag håller lite på My Number One-Helena så blev synnerligen nöjd över att hon gick vidare. Blev lite förvånad över att den piercade tatueringsbrodern fick följa med men men.

Sambon lagade otroligt god mat igårkväll. Så jag satt mest och njöt av färsk lax, sås med mousserande vin och egna pommes. Till det blev jag serverad vitt vin. Mumsigt <3! Lite friterad annans till efterrätt också. Bortskämd blir jag!

Vi har haft en väldigt lat förmiddag. Frukost och fika i soffan framför Vasa-loppet. Iris somnade i soffan efter allt mys. När hon var liten sov hon ofta på vår soffkudde mellan mig och Gustaf. Då fick hela hon plats men idag hänger hela underkroppen utanför. Vad hon växer vårt troll <3!

Igår när vi handlade hängde vi lite i allergihyllan. Med hem kom mjölkfritt/fri smör, bröd och yoghurt. Vi introducerade macka med smör igår, hon grät och tyckte att det var synnerligen otäckt. Det fungerade heller inte att lura i henne smör på rån som hon vanligtvis gillar. Nej, hon spottar, räcker ut tungan, gråter och blir allmänt sur på oss. Ikväll ska vi pröva yoghurt, vi får väl se!

Dagens Iris!

Tunika från Gelati
Linnebody från H&M
Byxor från Benetton
Strumpor från H&M

Ovido - Quiz & Flashcards