familjeniingenstans

Alla inlägg under juni 2014

Av Mikaela - 1 juni 2014 20:12

Så smet en helg till förbi. De märks ju knappt, kommer och försvinner lika fort. Längtar till Gustafs semester så vi kan spendera ännu mer tid tillsammans. Iris invigde sin nya solskyddsdräkt och solskyddskeps idag. Insåg att det inte räckte med en då hon har en tendens att smutsa/blöta ner sig.

Lycka för mig! Äntligen kom mina sommarskor! Jag har i 3(!) års tid slitet ett par ballerinacrocs så pass mycket att det gått hål i botten. Så sköna och ger aldrig skoskav. Men Cornelius visa till trots så vill inte jag känna grässtrån genom sulan utan beställde mig ett nytt par. De invigdes idag och lyckan är stor. Mina fötter mår som prinsessor!

Vi hade premiär för flaggstången idag också! Första gången vi hissar flaggan i Ingenstans - åh! så fint det blev!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I landet Ingenstans har det flyttat in en prinsessa! Iris föddes 2013/07/18 och här kan du läsa om vår lilla familj, Prinsessan Iris och hennes två undersåtar!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Undrar ni något? Våga fråga!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards