familjeniingenstans

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Mikaela - 9 mars 2014 15:41

Vårtecken både inne och ute <3

Vårmys <3

Av Mikaela - 9 mars 2014 12:46

Jag blev bortskämd igår. Sambon serverade egna pommes och fläskfilé. Sen överraskade han med att ha gjort egna chips också. Mumma! Därför tackar jag SVT's röstkaos och de två poängen som gjorde så att jag slipper laga mat dagligen denna vecka. Tack!

Härlig vårdag idag också, vi passade på att mysa i trädgården och i eftermiddag blir det långpromenad.

Iris har krånglat med maten i en vecka. Misstänker att det är tänder på gång för hon vill bara amma. Men idag upptäckte jag en ny favvo hos dottern, falukorv. Hon smakade från min tallrik och hon åt så mycket att hon fick en egen skål. Så nu äter vi falukorv framöver. Hon fixar bitar duktig vilket är super!

Dagens Iris

Jaha, ingen klänning/kjol på en vecka. Dags att göra en djupdykning i dotterns byxlåda. Rädd för vad jag ska hitta där. Spindlar, monster, troll? Jag är nämligen inte där så ofta...

Tröja från Noppies
Linnebody från H&M
Byxa från Noppies
Strumpor från Lundmyr

Av Mikaela - 9 mars 2014 09:11


Jag vill inte verka oresonlig eller omöjlig. Men i Ingenstans vann inte Sanna Nielsen melodifestivalen... Det gjorde Josef. Så grattis till dig! (om bilden inte funkar - http://youtu.be/99UHBDXyEn8 )

Ovido - Quiz & Flashcards