familjeniingenstans

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Mikaela - 14 januari 2014 22:16

Inte mycket har hänt hemma hos oss idag. Jag är fortfarande dålig så vi går på sparlåga. Mitt dåliga samvete över att Iris var inne hela dagen igår avhjälptes i varje fall av en kort promenad. Något jag snabbt ångrade, tungt att dra vagn på igensnöad och oplogad väg när man inte är kry.

Nya grejen är att sitta upp och leka. Vilket är skönt, hon rör så mycket på sig i liggläge, ålar/rullar/skjuter sig metervis - och det snabbt. Jag hinner knappt med. Hon är så duktig!

Och en dagens,
7. Kolla! Här är en bild på stället där jag oftast sitter när jag bloggar.

Lite klurig för eftersom att jag bloggar via mobilen så sitter jag på olika platser - men en sak är alltid den samma och det visar bilden .... Grodan sover! Just nu ligger jag i sovrummet och Iris snarkar lite tyst här bredvid - mys <3

Var är Iris på bilden kanske ni undrar? Jo, under den gula goseankan. Där är det härligt!

Ovido - Quiz & Flashcards