familjeniingenstans

Alla inlägg den 11 januari 2014

Av Mikaela - 11 januari 2014 18:09

Fy vilket väder! Regnigt och kallt, grått och trist. Jag måste erkänna att det var svårt att hitta motivationen för löparrundan idag. Det satt långt inne men ut kom jag och straffade mina omotiverade ben med några extra kilometer.
Jag trodde verkligen inte att jag var löpartypen men jag gillar det verkligen. Framförallt är det urskönt att vara igång! Och om motivationen någon gång brister(som idag) så kan jag lyssna på Martina Haags vinterprat i P1. Underbart för folk som mig - nybörjarlöpare!

Idag fortsatte operation bebispuré men nu skulle vi tillsätta lite proteiner. Så i dagens skörd hittar vi torsk och kyckling. Till det blev det potatis/ärtor/blomkål/broccoli/morötter. Bli prämiär imorgon så vi håller tummarna för Grodan gillar dem. Samtidigt som jag skalade/hackade/kokade/mixade så satt Iris nöjt och lekte i sin matstol. Där har hon sin favoritleksak som hon fick av tomten. Hur nöjd som helst! Mitt lilla troll <3!

Och här kommer nummer 4 på listan!
4. Kolla! Här är en bild från mitt vardagsrum.

.... eller ja, del av vardagsrum. Här är en bild på vår TV-hörna! Jag älskar ljus och nu har vi extra många tända då julpyntet är borta. Allt känns så mörkt då. Men här myser vi om kvällarna i varje fall.

Ovido - Quiz & Flashcards