familjeniingenstans

Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Mikaela - 27 oktober 2013 18:26

Mitt söta lilla troll gillade att vända sig från rygg till mage och har idag vid flera tillfällen vänt sig från rygg till mage. Jag är så stolt att jag blir sprickfärdig men mest stolt är Iris själv. Leedendet när hon skår runt går bokstavligen från öra till öra. :) <3
Ett till framsteg idag är att sessan börjat somna själv i vaggan. Så skönt att kunna lägga henne med napp och snuttefilten och att hon somnar nöjd där. Tidigare somnade hon brevis mig och lyftes över i sovande läge till vaggan men nu somnar hon själv både på dagen och kvällen.

Vi har precis varit och handlat på City Gross inför veckan och nu grillar Gustaf fläskfilé. Lyxmat idag - jag blir bortskämd <3

Jag kan inte fatta hur fort det går nu med Iris <3
Hon jollrar, är så stadig i nacken, vänder sig, skrattar - varje dag är ett äventyr och jag njuter av min underbara dotter varje sekund <3! Vill bara skrika från taket så hela världen hör att jag har världens finaste juvel - min egen skatt <3. Älskar min Iris <3

Presentation


I landet Ingenstans har det flyttat in en prinsessa! Iris föddes 2013/07/18 och här kan du läsa om vår lilla familj, Prinsessan Iris och hennes två undersåtar!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Undrar ni något? Våga fråga!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards