familjeniingenstans

Alla inlägg den 20 juli 2013

Av Mikaela - 20 juli 2013 19:34

Fredagen på BB blev långsam och ganska jobbig. Jag hade mycket ont från snittet och fick jobbiga smärtor i kroppen efter operationen. Under dagen fick vi hjälp med amningen och fram emot kvällen fick vi riktig kläm på det. Det känns riktigt bra eftersom amningen varit en viktig punkt för mig.
Gustaf och jag pratade om ifall hon hade kissat något och vid nästa blöjblyte kissade hon ner hela skötbordet så det fick vi äta upp. :)

Lördag:
Sov bättre inatt - fick ihop fyra timmar allt som allt vilket dubblade föregående. Vi bestämde oss för att vi ville åka hem idag så frågade direkt på morgonen om det var ok. Iris mår toppen :) passerade läkarundersökningen med ett ok i rumpan och provtagningen gick super! Hon vägde nu 3025, hade tappat en del men nu äter hon både duktigt/mycket/länge. Vilket syns på mig - brösten är stora som meloner. :)

Så nu är vi hemma. Och vi kan pusta ut och andas. Känner mig så otroligt lycklig. Trodde inte att man kunde vara såhär glad utan att explodera. Jag älskar vår lilla prinsessa mer än allt <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I landet Ingenstans har det flyttat in en prinsessa! Iris föddes 2013/07/18 och här kan du läsa om vår lilla familj, Prinsessan Iris och hennes två undersåtar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Undrar ni något? Våga fråga!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards