familjeniingenstans

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Mikaela - 15 juli 2013 11:17

Av Mikaela - 15 juli 2013 10:21

Måste säga att jag älskar att pyssla. :) Innan jul pysslade jag julkort som en galning för att skicka de perfekta julkorten. Alla kort var unika och skickades till båda våra familjer och vänner. Den gången köpte jag "julkortskit" från Panduro där mallar ingick. Det var superkul och blev väldigt fint. Men lite trist att följa instruktioner.Så när jag såg att Panduro hade rea så tänkte jag köpa på mig pysselsaker för att göra tackkort som vi kan skicka ut efter att vår prinsessa har kommit. Igårkväll blev jag så sugen på att börja så jag satte igång. Jag tänker mig att jag kommer ha fullt upp från och med torsdag så att jag ändå inte skulle hinna då. Det enda som inte är klart med första omgången kort att jag inte har skrivit i dem - varje kort ska få en unik tacktext. Tänkte även lägga i ett foto på världens finaste bebis sen.Köpte inte färdiga kit med mallar den här gången utan har gjort korten från eget huvud. Måste säga att jag är riktigt nöjd. :) Tänkte göra 20 kort och har hittills gjort 10 så har gått om tid att pyssla 10 till innan onsdagskväll. Ska bara samla fantasi till 10 till, vill inte att de ska likna varandra. Allt ska vara perfekt när vår prinsessa kommer ♥

Av Mikaela - 15 juli 2013 08:29

Har äntligen bestämt mig för att börja blogga. Nu när vi ska ha barn så vill jag skriva om allt mellan himmel och jord om min lilla tös. På torsdag är det dags för kejsarsnitt och jag börjar bli riktigt nervös. Jag vill bara att allt ska gå bra och att vår prinsessa ska må bra. Allt är redo hemma - bara slutfinishen kvar. Idag ska vi städa klart huset så att det är fint när vi kommer hem från BB med tösen. Just nu sitter jag och pysslar rosa tackkort att som vi kan skicka ut efter att prinsessan har kommit. Tror inte att jag kommer ha tid att pyssla efter tösens ankomst så klipper och klistrar nu istället :). Lägger upp en bild sen på första omgången!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


I landet Ingenstans har det flyttat in en prinsessa! Iris föddes 2013/07/18 och här kan du läsa om vår lilla familj, Prinsessan Iris och hennes två undersåtar!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Undrar ni något? Våga fråga!

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards