familjeniingenstans

Direktlänk till inlägg 13 mars 2014

Det här med fötter <3

Av Mikaela - 13 mars 2014 12:54

Iris upptäckte sina fötter för länge sedan. Hon har lekt med dem, ätit på dem och beundrat dem. Mycket!

Jag har alltid tyckt att fötterna är oerhört söta, fotat dem, pussat på dem och när Grodan bodde i magen kände jag verkligen av dem. Vad hon kunde sparkas! Eller ja, det kan hon fortfarande. Men det är först de senaste dagarna som jag verkligen tänkt på att hon har just fötter. Och fötter vill ju bo i skor. Innan har de bott i små söta tossor som suttit fast i diverse overaller. Men nu är det dags för riktigt skor då. Jag har kikat mycket sista dagarna och köpt två par fina skor till vår/sommar och ett par gummistövlar. Samtliga från #HM
Det är verkligen härligt med en liten prinsessa att handla till <3!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 1 juni 2014 20:12

Så smet en helg till förbi. De märks ju knappt, kommer och försvinner lika fort. Längtar till Gustafs semester så vi kan spendera ännu mer tid tillsammans. Iris invigde sin nya solskyddsdräkt och solskyddskeps idag. Insåg att det inte räckte med en d...

Av Mikaela - 30 maj 2014 16:07

Nu är äntligen inbjudningarna till Iris maskerad ivägskickade. Det blev en hel del, hoppas att några kan komma trots att det är semestertider. Men det är ju ändå årets viktigaste dag. Tycker jag och Iris i varje fall. Tänkte visa er hur fina inbjudni...

Av Mikaela - 27 maj 2014 21:11

Vi är fortfarande sjuka. Blä! Nu är jag riktigt risig och då känns moderskapet lite mer. Det är lite krävande att varken få sova eller vila när man själv är sjuk. Men det finns tydligen oanade krafter i kroppen även i sjukläge. Hoppas att Iris blir b...

Av Mikaela - 26 maj 2014 10:29

Underbara helg! Kan man vara annat än lycklig i detta väder? Visserligen är vi vrålförkylda alla tre men glada ändå! Lite kämpiga nätter med Iris snoriga näsa bara. Hon tycker att det är jobbigt att ligga ner. Nässugen och koksaltlösningen används f...

Av Mikaela - 23 maj 2014 16:40

Jag har en liten fundering som jag känner ett behov av att lyfta här. Det underbara med att vara mamma 2014 är att det är rysligt enkelt komma i kontakt med andra mammor, lite varstans i Sverige. Det mindre bra med att vara mamma 2014 är att alla and...

Ovido - Quiz & Flashcards